2010. április 24., szombat

So fine. Be mine.

Pitymallatkor vártam érkezésedet. Mindent előkészítettem, aprólékos gonddal. De ahogy telt s múlt az idő, s már jócskán elharangozták a delet, ez a rend megkopott, pókháló ezüstözte be a por-fakó gondolatokat. Délutánra már le is mondtam rólad. A dolgokat saját szám íze szerint rendeztem, és köztük éltem. Minden megfelelő volt az aranyló naplementében. És mikor az este ragadta magához égi uralmát, te megérkeztél. De a szürkület elfedte igazi kilétedet. A bársony éjszakát csillagok aranyozták be. Vártam a napfelkeltét, hogy megtudjam az igazat.
Pitymallatkor vártam távozásodat. A Nap arany sugarai megfestették a szürke világot. Utána soha nem ismertük fel egymást újra.
Hella próbál rájönni, hogy az apró dolgokat hogy lehet hasznosítani újra. Vajon sikerül neki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése